szerda, november 21

7. hét közepe

Csak gyorsan:
  • sokkal jobb a térdem, előző gyógytorna elég kemény. Lépcsőzés - a fokokat egyesével véve - fájdalom nélkül megy, a járásom is teljesen normális
  • járni már simán tudok, nem is "érzem" a térdem közben
  • kinyújtva rá tudok nehezedni -- ugye műtét előtt ez végig rossz volt. Kérdés, hogy a szalagpótlás javította-e meg, vagy csak a beékelődött szalagdarab kivétele...?
  • kattogás: filmnézés közben vettem észre, a bal oldalamon feküdtem, a sarkam lábtartón volt, a térdem lógott (azaz combnyaknál és saroknál volt feltámasztva a belső oldalon). Így hajlítva folyamatosan roppant-recsegett, de ha jól láttam, csak a térdkalácstól jobbra lévő nem-tudom-mi ugrál és roppan, nem belül a térdem. Szerintem nem gáz, de megkérdezem a gyógytornászt ma este.
  • combom hihetetlen vékony, 2-3 cm hiányzik szélességben -- hogy fog ez visszajönni??
Amik javultak:
  • térdkalácstól balra lévő fájdalom egyáltalán nincs
  • hátsó combizom húzódása megjavulni látszik, már nem érzékeny, igaz, nem is terheltem
  • ahhoz képest, hogy egy hete lett feloldva a 90 fokos hajlítási korlát, már legalább 140-145 foknál vagyok... És teljesen magától, semmi heel slide nem volt.

Nincsenek megjegyzések: