hétfő, november 5

5. hét

A térd strukturális stabilitásához nagyon fontos a megfelelő izomtónus, és végre valahára előző szerdai gyógytornán nehezebb gyakorlatokat vettünk, és éreztem is, hogy keményebben dolgozni kezd a combizmom.

Persze ennek köszönhetően másnap fájt a térdem, mint atom, két napot ki is hagytam a tornával.

Nem jó. Nagyon fontos a gyógytorna, szombatra már rendesen meg sem tudtam feszíteni a combom, igaz, a szerdai tornát ismét elvégezve hamar visszajött minden. De megdöbbentő, hogy ennyire le tud állni az izomműködés két nap után... Pedig használtam, hiszen jártam rajta.

Még egy észrevétel: belül - elöl eléggé érzékeny, hanyatt fekve hajlított lábbal labdát talppal lenyomva főleg. Aztán egyik gyakorlatnál pont ott roppant egyet a térdem, utána kicsivel jobb lett - de a fő fájdalom megmaradt. Érdekes, hogy bal a térdem ugyanott ropog - tuti valami anatómiai eltérés.

Egyébként tegnap hazaköltöztem, ma először rendes ruhában (nem melegítőben) jöttem dolgozni, BKV-val. A trükk az, hogy a térdrögzítőt nadrágon kívülre tettem, így biztosítva, hogy elszörnyülködve adják át az ülőhelyet.

Még valami: tegnap észrevettem, hogy tudok (tudnék) lépcsőn felfele menni - korábban a térdkalács alatti fájdalom akadályozta ezt. De gyorsan abba is hagytam, hiszen nem szabad - félő, hogy a be nem épült szalagot túlterhelem.

Nincsenek megjegyzések: