hétfő, november 12

6. hét: házibuli, javulás

Szombaton sikeresen túléltem egy hamstring (hátsó combizom) húzódást: mikor autóba szálltam befele (térdrögzítőben), nehezen fért be a lábam, mire ösztönösen jobban be akartam hajlítani. Meglepő módon a térdrögzítő bizonyult erősebbnek, az izom éles fájdalommal tudatta a küzdelem végét... Másnap is érzékeny volt még, de két nap után már semmi baja nem volt. A gyengeségen kívül, persze.

Szombaton egy házibuli volt még, amit túléltem, bár két-három óra álldogálás után azért le kellett ülnöm pihenni. A legnehezebb dolog a nem-beállni-táncolni rész volt, pedig néhány bacardi-kóla után teljesen egészségesnek éreztem a lábam... :)

Az erősödő gyógytorna nagyon jól hat (szorgalmasan minden nap csinálom a gyakorlatokat); már azt veszem észre, hogy előző héten még én voltam a leglassabb gyalogos a járdán, ma reggel már visszatértem régi formámba -- én hagyok le mindenkit.

Ez a hatodik hét: holnap meglátogatom Dr HI-t, és lekerül a térdrögzítő. Reményeim szerint pedig szerdán engedélyt kapok a bringázásra.

Nincsenek megjegyzések: