szerda, október 31

Sétatéma

Ma reggelig úgy próbáltam járni, ahogy a gyógytornász tanította: lábat előrelendítés közben kinyújt, rálép, előrelép, majd behajlít, hajlítva előrehoz, előrelendítés közben kinyújt, stb stb.

Fájt is mint atom, amikor nyújtott lábra ráléptem, és nyújtva volt, miközben léptem előre. Ekkor jött a következő verzió, hogy hajlítva rakom le, és úgy lépek -- de ekkor meg sántikálás lett belőle.

Ma reggel felfedeztem a lényeget: rendben, nyújtva kell letenni a földre, de a lépés indításakor kicsit behajlik, majd a lépés második felénél nyúlik ki ismét. Így lépve már egyáltalán nem fáj, és teljesen normálisan tudok járni!

2 megjegyzés:

H.Betti írta...

Szio!

Remélem elolvasod az üzenetet:)
Én is ACL pótlás előtt állok,nekem mindkét térdemben pótolni kell a szalagot...ez lesz az 5.műtétem,de még mindig nem jók a lábaim és már kezd elegem lenni....Téged melyik kórházban műtöttek? jobb a lábad,mint műtét előtt? Meddig tartott a rehab? éés naon fááj az érzéstelenítés??
Várom a válaszod...
Köszi,
Betti

Névtelen írta...

sokat tanultam