kedd, október 9

Varratkiszedés; 70 fok

No, végre utolértem magam - mostantól live közvetítést élvezhetnek a Tisztelt Olvasók. :)

Ma kikerültek a varratok, 48 óra múlva már víz is érheti a lábam - de fürdőt nem szabad venni, a meleg nem tesz jót neki. Okés, de fél lábon ugyanmár hogyan zuhanyozzak? Asszem marad a kád szélén ülés.

Plusz infók:
  • a szalag felszívódásának minimális a kockázata - nagyrészt akkor történik, ha elmozdul a helyéről
  • bármit csinálhatok, ha a rögzítő rajtam van - azaz bármilyen irányú lábemelést, stb.
  • a lábnyújtásom nagyon jó - nem fért be a keze a térdem alá; használt a sok nyújtás
  • rögzítő 70 fokig enged mostantól (eddig 50 volt)
Irány a gyógytorna - műtét utáni első alkalom holnap este. Csak azokat a gyakorlatokat szabad csinálni, de azokat ezerrel.

Mankózás nagyon könnyen megy már, kád szélére is tudok ülni a műtött lábamra (azaz ennyire meggyógyult már a hátsó combizom). Szerintem már rá is tudnék állni, dehát ugye nem szabad.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szintén Tatás, szintén ACL-es és szintén magánorvosos beteg lennék - idén nyáron. Az árak viszont mások... TB-ről szó se esett (bár jogosult lennék), 2 nap szállodai ellátás 36 ezer vót, a dokidíj meg totál 60 varratszedéskor a magánrendelőben. Titánárfolyamról se esett szó.
Az eredmény viszont tényleg tökély, stabil lábikó ami még hajlik is (sarkamra tudok ülni 2 hónap után!).
Ajánlom figyelmedbe mentőmellényes(!) uszodahasználatot rögtön a sebgyógyulás után! Oly feltűnő jelenség voltam a helyenként derékigérővízű uszodában, hogy elfelejtettek az emberek kiröhögni. Csak tátott szájakat láttam. Szóval a könnyed vizi lebegés (mert uszásnak nem nevezhető amit műveltem eleinte) és a szobai gyógytorna vizbe átültetett változatainak gyakorlása nagggyon jó kedvet produkál és hihetetlen mértékben gyorsította a gyógyulásomat. Fontos a fokozatosság, és hogy melltempót felejtsd el 5-6 hónapra.