hétfő, október 8

Szeptember 30, vasárnap: tatai kirándulás

Mielőtt leléptem, gyorsan csináltam képet az egészséges lábamról, hogy meglegyen emlékbe. A jobb oldalon lévő lábamat kell figyelni (és az tényleg a jobb térdem, mert tükörben fényképeztem), egyelőre nem sok különbség látszik, annak ellenére, hogy 2-3 cm-rel már kisebb a jobb combom kerülete.

Háttérben a mankó, még szintén aznap gyakoroltam kicsit a mankózást és a térdrögzítőben az életet (wc-re leülés, például!), ami a későbbiekben igen hasznosnak bizonyult.

A kórház nem is igazán kórház... kb 7-8 kétágyas szobájuk van, mintha egy hotelben lennénk. TV-jük nagy meglepetésemre nem volt - viszont minden ágy mellett a falban ott figyelt az RJ-45-ös csatlakozó, amiből internetet lehetett csapolni. Másnapra már meg is volt rendelve a laptop.

Már aznap este kaptunk vacsorát, nem holmi menzakaját, hanem frissen sütött zsömlét. Mondom, mintha szálloda lenne.

Nővér nagyon kedves volt, első kérésre kicserélte a nagypárnámat két kicsire. Ágy mellett félkarnyújtásnyira volt a nővérhívógomb, aminek később nagy szerep jutott...

Aznap a Harry Potter I. részét olvasva hajtottam álomra a fejemet.

Nincsenek megjegyzések: